۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۸

نماینده دشتستان خبر داد:

اعتبارات تبصره ۲۲ دشتستان افزایش می‌يابد/ تامین اعتبار آب شهرستان

اعتبارات تبصره ۲۲ دشتستان افزایش می‌يابد/ تامین اعتبار آب شهرستان

بوشهر - نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات تبصره ۲۲ دشتستان افزایش می‌يابد.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نشست‌هایی که با مردم در سطح شهرها و روستاهای شهرستان برگزار می‌کنیم، مشکلات و نیازهای مردم را شاسایی کرده و تلاش می‌کنیم که در سطح ملی پیگیر این مشکلات باشیم.

وی اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات مردم دشتستان نشست‌های متعددی را با وزرا و معاونین رئیس جمهور و مسئولان سازمان‌های مختلف برگزار کرده و به نتایج خوبی نیز دست یافته‌ایم.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با معاون بودجه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور، بیان کرد: در این نشست تامین اعتبارات مورد نیاز برای طرح‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم و اعتبار برخی از طرح‌ها تامین شد.

وی از افزایش اعتبارات تبصره ۲۲ شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: اعتبارات تبصره ۲۲ نقش بسیار مهمی در توسعه زیرساخت‌ها و رفع نیازها در نقاط مختلف به ویژه مناطق محروم دارد.

موسوی‌نژاد همچنین از تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت پل روستای درودگاه خبر داد و اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم شهرستان دشتستان مربوط به آب است که اعتبارات مناسبی برای رفع این مشکلات اختصاص می‌يابد.

وی از پیگری ویژه برای تامین اعتبار بودجه برای دانشکده کشاورزی دشتستان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا زمینه رفع محرومیت و توسعه زیرساخت‌های شهرستان دشتستان را فراهم سازیم.

 

 

 

 
کد خبر 2859846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha